سانترال دیجیتال
سانترال الیشا گری و الکساندر گراهام بل تقریباً به طور همزمان تلفن سانترال را در دهه 1870 اختراع کردند. این اختراع مجموعه ای از کابل های الکتریکی بود که صدا از طریق آنها منتقل می شد. بل در سراسر جهان به عنوان مخترع تلفن سانترال شناخته می شود زیرا او ابتدا این اختراع را ثبت کرد. تلگراف در آن زمان روش اصلی ارتباط از راه دور بود و تلاش بل برای بهبود سیستم تلگراف منجر به اختراع تلفن سانترال شد. سیستم تلگراف شکل ناکافی ارتباطی بود زیرا کاربران را ملزم به یادگیری کد مورس می کرد. امکان ارسال همزمان بیش از یک پیام وجود نداشت. بل کشف کرد که ممکن است امکان ایجاد یک "تلگراف هارمونیک" وجود داشته باشد که از طریق آن صداهای با صدای متفاوت از طریق همان سیم منتقل شوند. گاردینر گرین هابارد، وکیل دادگستری و پدر همسر بل، آزمایش های او را سرمایه گذاری کرد. انگیزه هابارد برهم زدن انحصار ارتباطات وسترن یونیون تلگراف در ایالات متحده بود. اما بدون اطلاع هابارد، بل و توماس واتسون، یک برقکار، قصد داشتند دستگاهی بسازند که بتواند گفتار انسان را به جای پیام های کد مورس منتقل کند. در سال 1875، بل و واتسون با جوزف هنری، مدیر مؤسسه اسمیتسونیان، مشورت کردند، و او آنها را در پیگیری هایشان تشویق کرد. تا ژوئن همان سال، آنها دستگاهی ساخته بودند که می توانست صداهای مختلف را برای گیرنده ارسال کند.
سانترال پاناسونیک قم
سانترال با توجه به رقابت روزافزون، انتخاب راه هایی که به آنها کمک می کند از رقبای خود متمایز شوند و تصویر حرفه ای تری در بین مشتریان و مشتریان بالقوه شان ارائه کنند، برای کسب وکارهای جدید و کوچک بسیار مهم شده است. با این حال، با توجه به هزینه ای که برای ایجاد «تصویر» در نظر گرفته می شود، برای استارت آپ ها بسیار مهم است که به دنبال راه های بهتر و مقرون به صرفه تری باشند که می تواند به آنها کمک کند تا یک تصویر خوب را بدون ایجاد سوراخی در جیب شان حفظ کنند. از میان چنین امکاناتی، شماره تلفن سانترال مجازی یکی از راه های شگفت انگیز است که می تواند به یک کسب وکار کوچک کمک کند تا فروش خود را بدون از دست دادن سود زیادی افزایش دهد. این شماره ها شماره تلفن سانترال هایی هستند که می توانند از طریق یک ارائه دهنده خاص خریداری شوند و سپس به سیستم PBX موجود، حساب پست صوتی یا خط تلفن سانترال موجود کسب و کار هدایت شوند. این شماره ها بسته به نیاز و بودجه شما می توانند رایگان یا محلی باشند. اینها همچنین یک راه عالی برای حرفه ای بودن برای مشتریان حتی بدون استخدام کارکنان اضافی هستند. یک کسب و کار کوچک که قصد دارد در یک شهر خاص جای پای خود را به دست آورد، می تواند یک شماره تلفن سانترال مجازی برای آن شهر خریداری کند و سپس تماس را به دفتر محلی خود در هر کجا ارسال کند.
مشاهده پست مشابه : سیستم سانترال و کد تلفن سانترال پاناسونیک